Нижче ви знайдете докладну інформацію про доставку та збирання меблів, про способи оплати, про гарантію та сервісне обслуговування. Якщо ви не знайшли відповідь на питання, що цікавить вас, залиште ваше повідомлення у спливаючому вікні.
RIM GROUP для зручності своїх клієнтів пропонує повний спектр послуг:
Кожна послуга виконується фахівцями. Під час здійснення кожної процедури використовується спеціальна техніка та обладнання, а також дотримуються всіх правил і норм, що дозволяє забезпечити збереження ваших меблів.
Кожна послуга є додатковою, скористатися ними чи ні – це вибір клієнта. Але все ж таки ми рекомендуємо скористатися послугами професійних фахівців. Наші працівники найкраще знають як транспортувати, збирати меблі під ваші індивідуальні запити. Ми гарантуємо якісне виконання кожної послуги.
Доставка - це один з найважливіших етапів у покупці меблів. З одного боку, обрано модель, забарвлення, габарити та інші параметри – все готове. З іншого боку, оплачені меблі треба доставити та встановити у будинку. Транспортування є трудомістким процесом. Навантаження, перевезення, розвантаження та підйом виробів потребує грамотного підходу.
Перед доставкою замовленого вами товару з вами зв'яжеться менеджер відділу доставки, для погодження дати та часу. Меблі будуть доставлені в зручний для вас час.
Доставка по Києву, Харкову, Львову та Одесі здійснюється безкоштовно.
Доставка за межі міста (в межах області) здійснюється за тарифом – 70 грн./кілометр.
Доставка по Україні (на далекі відстані) здійснюється за тарифом – 50грн/кілометр.
Підйом меблів у будинках без ліфта здійснюється за тарифом – 100грн/поверх за одиницю.
Для транспортування товару використовуються вантажний транспорт, що має спеціальне обладнання, яке забезпечує надійну фіксацію виробів під час руху. Особлива увага приділяється предметам зі скла. Важливо, щоб меблі та аксесуари не отримали пошкодження під час навантаження, розвантаження та транспортування. Саме тому ми рекомендуємо довірити цю важливу справу професіоналам. Не експериментуйте із самостійним перевезенням великогабаритних предметів. Не довіряйте перевезення випадковим особам чи невідомим транспортним компаніям.
При отриманні меблів обов'язково перевіряйте наявність усіх товарів із замовлення, а також цілісність кожного виробу. У разі виявлення дефектів необхідно зв'язатися з менеджерами нашої компанії. RIM GROUP несе повну відповідальність за якість товару, якщо ви користувалися нашою послугою доставки.
Професійне складання меблів допоможе швидко та якісно підготувати виріб до експлуатації. Наші фахівці за короткий термін забезпечать повноцінну установку та складання вашого замовлення. Процедура здійснюється строго відповідно до рекомендацій виробника, загальними правилами та технологіями.
При здійсненні збірці меблів особами, які не мають відповідних повноважень та навичок, гарантія на продукцію не поширюється. Відповідальність за будь-які пошкодження у цьому випадку несе замовник. Щоб уникнути такої ситуації, рекомендуємо довіряти збірку професіоналам. У цьому випадку меблі будуть мати ідеальний зовнішній вигляд, будуть зручні у використанні та прослужать максимальний час.
Купуючи кухні в RIM GROUP без техніки, ви можете замовити послугу з вбудовування власного обладнання. Всю роботу виконають фахівці зі збирання меблів. Попередньо узгоджуйте всі нюанси з вашим менеджером. Кожна одиниця техніки оплачується окремо, згідно з встановленими тарифами.
Послуга дозволяє швидко та якісно зібрати кухню та підготувати її до активного використання. Вся техніка займе своє місце та буде гармонійно вписана в інтер'єр. Високий професіоналізм спеціалістів, використання відповідного обладнання та інструментів дозволить створити ідеальний простір для приготування їжі у самому серці вашого будинку.
Наші спеціалісти можуть зробити технічний виріз під обладнання: казан, труби, розетки, лічильник. Роботи будуть здійснені з ювелірною точністю. Якісне виконання вирізу не зашкодить структурі матеріалу, а також предмету загалом. Послуга буде виконана відповідно до особливостей планування приміщення. Обов'язково погоджуйте необхідність проведення таких робіт, а також місце розташування обладнання.
Ціна залежить від рівня складності робіт. Професіоналізм наших фахівців дозволить знайти рішення навіть у особливих та нестандартних випадках.
У процесі експлуатації неминуче трапляються прикрі ситуації, коли меблі пошкоджуються. Купувати новий гарнітур або комплект - не найпрактичніше рішення. Заміна окремого предмета також не завжди є раціональною або неможливою.
Оптимальним вирішенням проблеми є реставрація меблів. Скіл скляної поверхні, подряпини, забруднення шкіряної оббивки - все це можуть виправити наші фахівці. Для цього оформіть заявку на виклик реставратора додому. Фахівець проведе інспекцію меблів та здійснить консультацію щодо можливості реставрації, термінів проведення та вартості.
Під час першого виклику реставратор знайомиться із ситуацією, оглядає проблемне місце. Консультація дозволяє правильно підібрати матеріали та засоби для усунення пошкоджень.
Ви можете оплатити замовлення післяплатою при виборі способів доставки:
Якщо доставка товару здійснюється з використанням послуги «накладений платіж», потрібна передплата у сумі 400 гривень. У разі відмови від отримання товару передплата не повертається, покриваючи поштові витрати. У разі згоди передплата вираховується із загальної суми оплати за товар.
Оплата провадиться після перевірки складу посилки на відповідність замовлення та товарного чека у національній валюті. Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт приймання-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтеся із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету -магазину та компанії перевізнику.
Оплата готівкою при отриманні товару можлива у всіх салонах мережі. Оплата провадиться в національній валюті. На підтвердження оплати ми надаємо вам товарний чек.
Ви можете сплатити замовлення банківською карткою Visa або MasterCard. Оплата за допомогою платіжних карток здійснюється наступним способом: під час оформлення замовлення на сайті, вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати.
У графі "Оплата" вам потрібно вибрати "Безготівкова оплата" і вказати в нотатках до замовлення, що ви бажаєте зробити оплату карткою в салоні. Після цього вам необхідно взяти банківську картку із собою в магазин для оплати вашого замовлення. Будь ласка, зверніть увагу, перед оплатою перевіряйте товар у салоні мережі.
Оплата за безготівковим розрахунком здійснюється наступним способом:
після оформлення замовлення, менеджер магазину електронною поштою надішле вам рахунок-фактуру, який ви зможете сплатити в касі відділення будь-якого банку або з розрахункового рахунку вашої фірми. Для юридичних надається пакет всіх необхідних документів.
На всі меблі та аксесуари, куплені в офіційних салонах RIM Group та на сайті rim.ua, до яких додається товарний чек та/або договір.
Гарантія передбачає безкоштовний ремонт або заміну запчастин, що комплектують протягом усього гарантійного терміну. Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності товарного чека та/або договору. Гарантія надається терміном від 12 до 36 місяців, залежно від товару. Термін та умови гарантії зазначені у договорі.
Ви маєте право обміняти товар належної якості на аналогічний, якщо товар не задовольнив вас за формою, габаритами, кольором, розміром, не може бути вами використаний за призначенням або з інших причин, якщо це не суперечить умовам договору.
Обмін товару належної якості здійснюється, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також чек і договір, виданий споживачеві разом з проданим товаром. Детально умови, за яких товар втрачає гарантію описані нижче, у розділі «Гарантія не поширюється:»
Товар підлягає обміну та поверненню протягом 14 днів після здійснення покупки, якщо:
У випадку, якщо ви звернулися протягом 14 днів з моменту покупки з проханням обміняти товар неналежної якості на вашу думку, але товар відповідає критеріям товару належної якості, у такому разі Продавець салону, в якому ви придбали даний товар, ініціює процес обміну товару.
У разі якщо механізми, або рухомі елементи не функціонують належним чином, або помітні дефекти, які, на думку продавця, були відсутні до моменту продажу та доставки, та не вказані в акті приймання-передачі товару, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності висновку/ акта представника сервісної служби про те, що умови експлуатації не порушені.
Детально умови обміну товару належної та неналежної якості зазначені у договорі.
Обмінювати або повернути товари як належної, так і неналежної якості можна в салоні мережі, де ви придбали товар. Всі витрати на транспортування товарів як належної, так і неналежної якості, у разі повернення оплачує покупець. Порядок та умови повернення коштів, у разі повернення товарів, зазначені у договорі. Якщо ви придбали товар в інтернет магазині www.rim.ua, процес заміни або повернення товару як належної, так і неналежної якості проводиться в меблевому салоні, в якому було придбано та підписано договір.
Сервісна служба, з гарантійного обслуговування всіх меблів та аксесуарів, куплених в офіційних салонах RIM Group, а також в інтернет-магазині rim.ua
Покупець з іншого регіону України, у разі виникнення поломки, надсилає товар службою доставки «Нова пошта» в м. Київ, м. Харків, м. Львів або м. Одеса, залежно від того, де було продано товар, попередньо зв'язавшись з менеджером та погодивши необхідні дані для відправки:
Всі витрати на пересилання з міста в місто оплачує покупець.
Всі перелічені вище салони надають безкоштовне гарантійне обслуговування на товари, якщо умови експлуатації відповідають гарантійним, до яких пред'явлено товарний чек та/або договір, з такими даними:
Збереження товарного чека та договору протягом усього терміну експлуатації є обов'язковим.
За додатковими консультаціями звертайтесь до наших менеджерів за телефонами, які вказані у розділі «Контакти» або спеціаліста в онлайн чаті.